Jak stworzyć skuteczną reklamę dla dewelopera?

Tworzenie skutecznej reklamy dla dewelopera w pewnym sensie nie różni się od samego tworzenia pojedynczego mieszkania, czy też całego osiedla. W marketingu tak samo ważne jest zbudowanie solidnych fundamentów, dzięki którym sprzedaż ruszy natychmiast.

Jak wygląda budowanie kampanii reklamowej dla dewelopera i jakie może przynieść korzyści?

Zacznij od kampanii teaserowej

Jeśli często chodzisz do kina, zauważysz zapewne, że film jest poprzedzony szeregiem zapowiedzi, w których ukazuje się najciekawsze ujęcia. Tak samo jest i tutaj. Kampania teaserowa to swego rodzaju trailer, mający na celu przekazanie informacji najważniejszych dla potencjalnych inwestorów w chwili, gdy dopiero rozważają oni zakup mieszkania. Na początku będą myśleli o lokalizacji, o możliwości kontaktu i zdobyciu większej ilości informacji. Wykorzystaj to i poprzez krótki Landing Page zachęć ich do działania. 

Załóż profil w social mediach

Najlepiej sprzedają się te produkty, wokół których zbudowano jakąś historię. Dobrze sprzedają się produkty wzbudzające przyjemne  skojarzenia, wystarczy spojrzeć choćby na reklamę serków wiejskich. Kojarzy się je z typowo sielskim krajobrazem i wizytami u babci. Podobnie jest tutaj. Niech budowane mieszkania będą takim wiejskim serkiem, obietnicą spokojnej przyszłości w miłym i zacisznym osiedlu. Stwórz historię w social mediach, która utożsami nowe mieszkania z ziemią obiecaną. 

reklama dla dewelopera

Dokładnie opisz swoją ofertę

Pomyśl: nowe inwestycje nie powstają tylko daleko od Ciebie, na drugim końcu kraju. One powstają często tuż pod Twoim bokiem, w tym samym mieście! Dlatego też zastanów się nad tym, CO wyróżnia właśnie TWOJĄ ofertę. Dokładnie ją opisz, znajdź atuty. Postaraj się o unikalny opis każdego mieszkania. Częstym błędem jest opisywanie wszystkich mieszkań tak samo albo niemal tak samo. Tymczasem lata 50. już dawno minęły i nikt nie chce mieć poczucia, że ich cudowne, unikatowe mieszkanie jest dokładnie takie samo, jak te u sąsiada. 

Zaproś klientów do środka

Nikt nie chce kupować tego, czego nie może wcześniej spróbować. To właśnie dlatego wszelkie próbki słodyczy, farb i innych produktów są tak mile widziane. Ty również zaserwuj swoim klientom próbkę sprzedawanych mieszkań. Zaproś ich na wirtualny spacer po przyszłych czterech ścianach. Niech zobaczą siebie na nowej kanapie, w nowej wannie… Krótko mówiąc, pozwól, by stworzyli oni w swojej głowie wizję życia, w której nowe cztery kąty odegrają niebagatelną rolę.

Jak wygląda życie na Twoim osiedlu?

To oczywiste, że Twoje osiedle mieści się w pięknej, zacisznej dzielnicy, że wszędzie jest blisko, a do niektórych marketów jest wręcz tylko jedyny krok i nic więcej. To jest właściwie cecha każdego osiedla, na którym warto zamieszkać – nikt nie chce mieć za oknem widoku na cmentarz lub wysypisko śmieci. Skup się jednak także na innych zaletach. Informuj o tym, co się dzieje w okolicy. Nie pisz tylko o tym, że w pobliżu jeżdżą linie X, Y i Z. Napisz np. o zmieniającym się rozkładzie lub o zakupie nowych pojazdów. Pokażesz, że rzeczywiście interesuje Cię to, co się dzieje dookoła. A nie ma nic lepszego, niż sprzedawca, którego rzeczywiście obchodzi to, co mówi i do kogo. 

Czy warto samodzielnie reklamować swoje osiedle?

Można próbować, lecz dużo lepszym rozwiązaniem jest powierzyć to konkretnej firmie. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że działania marketingowe mogą być czasochłonne, a sprawy związane z samą budową obiektu powinny mieć nieco większy priorytet tak, by mogła być ona w ogóle dokończona. Działanie w pośpiechu i bez przemyślenia nie jest najlepszym rozwiązaniem. Odpowiednia firma zadba o profesjonalną reklamę dla dewelopera, pomoże Ci dotrzeć dokładnie do takiej grupy docelowej, o jaką Ci chodzi. Zaangażuje do poszukiwania mieszkań singli, pary, duże i małe rodziny – a wszystko dzięki doświadczeniu i atrakcyjnej szacie graficznej materiałów reklamowych, które dokładnie odpowiadają na ich potrzeby! 

 

Related articles

Back to Top