3 sposoby na reklamę lokalną

Choć wydawać by się mogło, że reklama ogólnokrajowa jest o wiele trudniejsza w realizacji, niż tak zwana reklama lokalna – nie do końca jest to prawda. Przede wszystkim dlatego, że przedsiębiorstwa o zasięgu krajowym, a nawet międzynarodowym mają o wiele większe fundusze do przeznaczenia na reklamę. Mogą pozwolić sobie zatem na wiele jej nośników, na przykład spot telewizyjny, który za jednym razem dociera do milionów odbiorców. Jak w takim razie razić sobie mają małe i średnie firmy skoncentrowane na rynku lokalnym?

Powinny postawić przede wszystkim na tradycyjne formy marketingu. Między innymi banery albo reklamowe oklejenie samochodu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by sięgnęły także po nieco bardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania – na przykład cyfrową reklamę zewnętrzną. W jaki sposób trafić do lokalnych odbiorców i które z powyższych rozwiązań ma największe szanse na to, by zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług naszej firmy? Podpowiadamy!

Baner reklamowy w centrum miasta

Banery reklamowe stosowane są od wielu lat. Zazwyczaj umieszcza się je przy drogach o dużym natężeniu ruchu, w centrum danego miasta, nieopodal przystanków albo w galeriach handlowych. A więc wszędzie tam, gdzie bywa dużo ludzi. Stojący w korku kierowca lub czekający na autobus pasażer, z pewnością skierują wzrok na olbrzymi baner i zapoznają się z jego przekazem. A to już prosta droga do tego, by zapamiętali reklamowaną firmę i w razie konieczności skorzystali z jej usług lub proponowanych przez nią towarów.

Banery mają tą zaletę, że można umieszczać je w różnych miejscach miasta, ponieważ są lekkie w transporcie i nie obciążają kieszeni przedsiębiorcy aż tak, jak inne formy reklamy stosowane na szeroką skalę. Innymi słowy – docierające do naprawdę dużej liczby potencjalnych klientów.

Reklamowe oklejenie samochodu służbowego

Jeśli nasza firma ma na wyposażeniu samochód, skuteczną formą reklamy będzie też oklejenie go odpowiednimi nalepkami. Takie usługi świadczy między innymi drukarnia Intro Graf, wykonująca reklamowe oklejanie pojazdów w Trzebnicy, Oławie, Żernikach Wrocławskich, Siechnicach i Radwanicach. Swoim klientom proponuje także szereg innych rozwiązań. Plakaty, broszury, ulotki, gadżety reklamowe, firmowe katalogi, notesy  i kalendarze. Jednym słowem – wszystko, co może zareklamować daną działalność.

Cyfrowa reklama zewnętrzna

baner cyfrowyCyfrowa reklama zewnętrzna, to nic innego, jak nowocześniejsza forma bilbordu. Wraz z postępem technologicznym, przedsiębiorcy zaczęli interesować się bowiem tak zwaną reklamą outdoorową. W zasadzie dziś jest to najprężniej rozwijająca się forma marketingu. Jej żywy obraz nie tylko sprzyja promocji i reklamie poszczególnych produktów, ale też wykazuje dużą skuteczność w docieraniu do świadomości klientów

Jakie są największe zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej? Taki sposób reklamowania firmy jest nowy, dlatego budzi ciekawość odbiorców. Poza tym cyfrowa reklama zewnętrzna sięga po innowacyjne technologie i oprogramowania – idzie z duchem czasu. Przy czym trzeba pamiętać, że jej pozytywny odbiór w dużej mierze zależy od miejsca i sposobu wyświetlania reklamy. Na rynku lokalnym takie rozwiązanie z pewnością będzie jednak strzałem w dziesiątkę. 

Related articles

Back to Top