Marketingowe wykorzystanie SMSów

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Codziennie na świecie wysyłane są setki milionów SMSów. Ogromna ilość informacji przekazywanych w ten sposób krąży na wszystkich kontynentach. Krótkie wiadomości tekstowe stały się prawdziwych hitem odkąd wzrosła popularność telefonów komórkowych. Obecnie nie służą one jedynie do wymiany myśli pomiędzy odbiorcami ale stały się narzędziem w rękach przedsiębiorców wietrzących w tym biznesie zysk. Wysłanie sms na dowolny działający numer daje niemal pewność, że zostanie ona przez kogoś przeczytany. Z tego prostego mechanizmu postanowili korzystać przedsiębiorcy i obecnie wykorzystując SMS przez internet jako dobry środek komunikacji pomiędzy firmą a klientem. Najczęściej kontakt ten ograniczą się do przesłania zarysu oferty.

1225931_mobile_phone_2Ponieważ wiadomości SMS są krótkie (a za dłuższe należy więcej zapłacić) pracodawca może przedstawić kawałek jakiejś oferty bądź po prostu trafić do świadomości odbiorcy. Ma to ogromnie szerokie zastosowanie zarówno w marketingu jak i w podstawowej komunikacji – np. przy informowania klienta, że dany towar jest do odebrania czy dana usługa została wykonana. Zamiast żmudnych telefonów, na zrealizowanie których przeznaczylibyśmy wiele czasu masowa wysyłka SMS i dobrze zoptymalizowania kampania jest w stanie w ciągu jednego dnia wysłać ogromną liczbę SMSów. Dla przedsiębiorców to bardzo przydatny sposób na załatwienie sprawa a dla klienta to wygodny bo bezosobowy sposób na dowiedzenie się czegoś na temat oferty firmy.

Dodane przez:

Maciej

Back to Top