Co można osiągnąć dzięki wizualizacji 3D?

Każdy produkt, każde wnętrze i każdy budynek zasługują na pierwszy plan. Wystarczy je odpowiednio pokazać. Pomogą w tym wizualizacje 3D, które skutecznie przyciągają i skupiają uwagę odbiorcy na tym, co chcesz mu pokazać. Wyposażenie nowego biura? Nowa sofa do eleganckiego salonu? A może przyszły dom? Wizualizacje 3D nie mają ograniczeń. Pokaż klientom nową i lepszą rzeczywistość.

wizualizacjaZalety wizualizacji 3D

Stosowanie wizualizacji 3D ma wiele zalet. Poniżej przedstawiamy kilka z nich.

Większe zainteresowanie produktem

Wizualizacje pokazują rzeczywisty obraz danego przedmiotu, wnętrza czy budynku. Dodatkowo dają możliwość skupienia uwagi na detalach. Wyróżnia je stały ruch, który zatrzymuje odbiorcę jak w transie. Wizualizacje 3D dzięki działaniu na kilka zmysłów jednocześnie są łatwiej i szybciej zapamiętywane niż statyczne i nudne zdjęcia.

Spędzanie większej ilości czasu na stronie i brak chęci do odwiedzenia konkurencji

Nie robisz nic nieetycznego, stosując wizualizacje 3D, mimo że wychodzisz przed szereg. Pokazujesz klientowi obraz, który chce widzieć. Żywy, mimo że w monitorze. Ludzie lubią oglądać filmiki, na których coś się dzieje. Istnieją badania, które potwierdzają, że np. na Facebooku często scrollujemy tablicę aż napotkamy krótki filmik. Media społecznościowe odzwierciedlają to, jakie jest społeczeństwo. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że klient obejrzy wiele ciekawych wizualizacji do końca. Jaki w tego wniosek? Chętniej spędzi czas na oglądaniu wizualizacji 3D niż na przeglądaniu zdjęć u konkurencji.

laptop

Nowi klienci

Chcesz zatrzymać stałych klientów oraz pozyskać nowych? Wizualizacje 3D przedmiotów, wnętrz i budynków ma niewiele firm, a to dobrze dla Ciebie. Wszystko, co jest nowe, inne, ciekawe przyciąga uwagę. Ludzie lubią to, co się wyróżnia i jest przedstawione niekonwencjonalny sposób. Zastosowanie wizualizacji 3D na początkowym procesie sprzedaży ułatwi klientowi podjęcie decyzji bez konieczności spotykania się z przedstawicielem firmy, a nawet bez obejrzenia produktu na żywo! W dzisiejszym, zabieganym świecie, możliwość podjęcia decyzji zakupowej z poziomu smartfona jest na wagę złota. Wizualizacja 3D zastępuje nawet najbardziej zręcznego handlowca, który posługuje się językiem korzyści zawodowo.

Budowanie zaufania i pozytywny wpływ wizualizacji 3D na postrzeganie firmy

Wizualizacje 3D umożliwiają skupienie uwagi klienta wyłącznie na danym przedmiocie, wnętrzu czy budynku. Stały ruch i zbliżenia na detale angażują odbiorcę, który chce uczestniczyć w wizualizacji 3D do końca. Klient oglądając wirtualny świat, chce wiedzieć, co będzie dalej. Który kawałek sofy zostanie zaraz pokazany, czy na które biurko będzie zbliżenie? Innowacyjne i proklienckie podejście, które zapewniają profesjonalnie wykonane wizualizacje 3D, zaowocują wywarciem pozytywnego wrażenia na odbiorcy. A pozytywne wrażenie jest niezwykle ważne i budzi zaufanie.

wizualizacja wnętrza

Gdzie wykorzystuje się wizualizacje 3D?

Wizualizacje 3D znajdą zastosowanie w wielu branżach. Przede wszystkim wizualizacje 3D sprawdzą się jako:

  • wizualizacje produktu

Krzesło, kanapa, lampa czy zegarek. Każdy przedmiot, który jest przedstawiony przez wizualizację 3D, ma okazję zaprezentować swoje piękno w najdrobniejszym detalu. Odpowiedni dobór sceny i oświetlenia wywoła zachwyt w niejednej osobie.

  • wizualizacje wnętrz

Nieruchomości to najlepsza inwestycja. Każde wnętrze jest inne, ale wszystkie mogą być tak samo piękne. Wizualizacje 3D doskonale oddają nie tylko kształt pomieszczenia, rozmieszczenie okien, czy wymiary. Wirtualny spacer po nowym mieszkaniu? Niedługo to będzie standard.

  • wizualizacje architektoniczne

Wizualizacje 3D budynków, takich jak bloki, osiedla mieszkaniowe czy biurowce pokazują więcej niż tylko mury. Opowiadają przyszłość, która może czekać nowych właścicieli czy pracowników. Ruchome obrazy zapraszają na fascynujący spacer, który pobudza zmysły, wywołuje pozytywne emocje oraz… wywołuje zachwyt.

Related articles

Back to Top